O MNIE

Zapraszam do współpracy w zakresie przeprowadzania szkoleń z zakresu księgowości, kadr i płac, managera handlu i matematyki oraz małe i średnie firmy potrzebujące wsparcia przy rozliczeniach księgowo - kadrowych . Posiadam duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Oferuję profesjonalnie, skutecznie, szybko i rzetelnie zmianę profilu zawodowego oraz poszerzenie wiedzy i umiejętności zawodowych. Podróżując odkrywamy nowe piękne miejsca i nabywamy obycia. Ze mną jest to podróż do wiedzy i inspiracji zawodowych

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

1. Indywidualna działalność gospodarcza.
- spółki prawa cywilnego,
- spółki prawa handlowego
- spółdzielnie (w tym spółdzielnie socjalne)

2. Procedura rejestracja działalności gospodarczej.
- wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej i jego skutki
- procedura rejestracja przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS)
- nadanie numeru NIP, REGON, założenie rachunku bankowego
- ubezpieczenie społeczne

3. Formy opodatkowania działalności gospodarczej.
- charakterystyka przychodów, kosztów uzyskania przychodów, wyniku z działalności gospodarczej (dochodu, strat)
- podatek dochodowy – wybór formy opodatkowania (podatek dochodowy na zasadach ogólnych, zryczałtowany podatek dochodowy)
- podatek od towarów i usług (VAT) i jego rozliczanie

4. Ewidencja działalności gospodarczej
- zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- zasady prowadzenia pełnej księgowości – interpretacja sprawozdań finansowych (bilans, rachunek wyników)
- ewidencja zakupu i sprzedaży VAT oraz deklaracje VAT
- rozliczenie z ZUS, spis z natury, remanent

5. Biznesplan jako narzędzie planowania rozwoju firmy – cz. 1 Wprowadzenie
- zasady tworzenia business planu – definicja, cele i założenia, funkcja i cechy, struktura oraz zawartość merytoryczna
- charakterystyka działalności firmy i jej otoczenia – wyznaczanie celów rozwoju, charakterystyka planowanej inwestycji, budżet przedsięwzięcia, źródła i zasady finansowania, wykonalność finansowa przedsięwzięcia, rynek i konkurencja w odniesieniu do planowanej inwestycji

6. Biznesplan jako narzędzie planowania rozwoju firmy – Plan marketingowy
- zarządzanie relacjami z klientami
- promotion mix (reklama, sprzedaż osobista, promocja sprzedaży, marketing bezpośredni, public relations)
- formy komunikacji marketingowej (marketing internetowy branding- budowanie marki , marketing mobilny, marketing szeptany i ukryty, programy lojalnościowe)
- budowanie planu marketingowego – struktura, cele, strategie i narzędzia
- budowanie planu marketingowego – warsztaty
- etapy przygotowania planu finansowego
- wskaźniki operacyjne i finansowe, ocena opłacalności przedsięwzięcia

9 Źródła pozyskiwania funduszy na prowadzenie działalności gospodarczej (fundraising)
- jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej z powiatowego urzędu pracy (zasady ich przyznawania i rozliczania
- fundusze unijne na prowadzenie własnej działalności gospodarczej - omówienie
- sposoby ujmowania dotacji w planie finansowanym

10. Plan finansowy – opracowanie planu finansowego – warsztaty
- przygotowanie planu finansowego – warsztaty
- omówienie opracowanych biznesplanów uczestników/uczestniczek szkolenia
- podsumowanie szkolenia

11. Analiza SWOT- omówienie i ćwiczenia.

12. Cykl koniunkturalny.

13. Próg rentowności - omówienie i ćwiczenia z obliczania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz